آشنایی با شرکت زیباموج نوین

شرکت زیبا موج نوین در راستای هدفمند سازی بودجه های ورزشی ، رفاهی و فرهنگی کارکنان سازمان های دولتی و خصوصی از سال 1382 فعالیت خود را آغاز و با حسن استقبال هموطنان عزیز در حال حاضر از طریق متجاوز از 2200 مرکز خدمات ورزشی و رفاهی در سراسر کشور توسط کارت بلیت مشترک مفتخر به خدمتگزاری به عموم کارکنان سازمان ها می باشد.

اهداف تحقق یافته کارت بلیت مشترک موارد زیر را شامل می گردد:

  • ارائه خدمات ورزشی و فرهنگی ارزان و قابل دسترس به كاركنان سازمانها و شركتها در شرایط تخفیفات 40% تا 70% بهای گیشه و یا بهای خدمات آموزشی.
  • ایجاد فضای گرایش ورزشی در سطح خانواده های كاركنان تشكلهای دولتی و خصوصی.
  • جذب بودجه های ورزشی و فرهنگی سازمانهای دولتی و هدایت در مسیر هدفمندی بودجه بگونه ای كه سازمان دریافت كننده سرویس كارت بلیت مشترك با پرداخت مبلغ محدود از خدمات وسیع استفاده نماید.
  • جذب بودجه های رفاهی و هدفمندی در زمینه بهره برداری توآم با تامین منافع جهت پرسنل

 

وضعیت اشتغال

شركت زیباموج در حال حاضر با استعداد پرسنلی متجاوز از 100 نفر متخصص در سطح تهران و مراکز استان ها فعالیت دارد که توسط كارگروه های تخصصی در سطوح مختلف دسته بندی شده و مثلا" در بخش ورزش مشاورین با تجربه از بین مدیران اجرائی بازنشسته سازمان تربیت بدنی و یا قهرمانان ملی و نیز مشاوران شاغل سازمانها انتخاب شده تا با بهره وری از تجارب و تخصص آنان بودجه های سازمانی بارور و هدفمند گردد.

نظام رسیدگی به تخلفات

از آنجا كه اداره كردن متجاوز از 2200 مركز خدماتی بعضاً با چالش هائی از ناحیه سرویس دهندگان مواجه می گردد لذا به لحاظ رعایت حقوق مصرف كنندگان و اطمینان از عدم اجحاف واحد پشتیبانی شركت  با استعداد پرسنلی مناسب و تیم موتور سواران بطور ثابت 24 ساعته به محض اطلاع از موازین تخلف به محل بسیج شده و از تعدی به سیستم كارت و دارنده آن جلوگیری می نماید علاوه بر آن تعهد مبسوطی در بدو همكاری از طرف قرارداد اخذ می گردد كه تخلف از رعایت حقوق مصرف كننده را از مصادیق فسخ قرارداد قلمداد می نماید.

تعهد و ویژگی های کارت بلیت

  • کارت بلیت شرکت زیباموج بمدت یکسال اعتبار متن داشته و در طول اعتبار شركت متعهد به پشتیبانی خدمات و نظارت كیفی خدمات خواهد بود.
  • شرکت زیباموج به منظور فراگیری امکانات و بهره وری واقعی سرویس گیرندگان با متجاوز از 2200 مجموعه ورزشی، رفاهی، فرهنگی و پزشكی در سطح کشور  بگونه ای انعقاد قرارداد نموده که در پراکنش جغرافیایی کشور هر سرویس گیرنده بتواند در نزدیکترین فاصله محل سکونت از سرویس مورد نظر خود استفاده نماید.
    مضافاً شركت همزمان با انعقاد قرارداد در هر منطقه بلافاصله تعداد گزینه های سرویس را در شهرهای مجاور به سرعت توسعه داده تا سرویس گیرندگان در دریافت خدمات دچار سرگردانی نگردند.
  • شرکت زیباموج با اعتقاد به توسعه دامنه خدمات در یک طرح بی سابقه با هماهنگی سرویس دهندگان خدمات آتی شرکت را به کارتهای قبلی صادر شده تسری داده لهذا دارنده کارت بلیت محاط به گزینه های پشت کارت نبوده و در هر مقطع از آخرین گزینه های سرویس دهنده در سایت www.zibamoj.ir و رسانه های شرکت و نیز  پیامک های شبکه اطلاع رسانی و بولتن های آگهی استفاده می نماید.
  • به منظور تساوی خدمات در سطح سرویس گیرندگان این شرکت منحصراً از یک طیف کارت عمومی با قابلیت بهره وری در کلیه مجموعه های مخاطب استفاده نموده و با عناوینی مانند زرین و طلائی و نقره ای و غیره محدودیت خدمات و تبعیض را در مورد سرویس گیرندگان اعمال نمی نماید.
  • به منظور پیشگیری از احتمالات جعل و سوء استفاده شرکت زیباموج نوین با صرف هزینه قابل ملاحظه کارت بلیت های خود را  در متن کاغذ اسکناس توسط بانک ملی ایران چاپ نموده تا به بهانه جعل کارت موجبات سوخت احتمالی کارتهای موجود در دست سرویس گیرندگان فراهم نگردد.
  • این شرکت قادر است در تمام مقاطع سرویس دهی آمارهای لازم در زمینه اماکن سرویس پذیر و تراکم جمعیت و گرایش مصرف کارت و دهها مولفه آماری دیگر را در اختیار سازمان مخاطب قرارداده تا سیستم تصمیم گیرنده نسبت به برآوردهای آماری و میل کارکنان به گزینه های ورزشی یا رفاهی و فرهنگی را آگاه نماید.
  • شرکت زیبا موج نوین به عنوان همکاری قادر است خدمات تقسیط لوازم ورزشی از قبیل دوچرخه و تردمیل با اقساط 6 ماهه و قیمت وارداتی ، تهیه سالن های کنفرانس و سمینار معرفی زمینه های ورزشی ، پیشنهاد استخرهای سالن دربست و موارد مشابه را جهت دارندگان کارت بلیت مشترک هماهنگ نماید.

سیستم اطلاع رسانی خدمات

خدمات شرکت زیباموج به طرق مختلف اطلاع رسانی می شود که پاره ای از موارد آن بدین شرح انجام می گردد:

  • سیستم پیامک سراسری (SMS) با قریب به 14000 مخاطب کلیدی که پس از دریافت اطلاعات موضوع اطلاعیه را در بردهای اعلامی سازمان ذیربط منعکس می نمایند.
  • کتابچه خدمات که بصورت ماهیانه تجدید چاپ شده و در اختیار سطوح مدیریتی مجموعه های سرویس گیرنده قرار می گیرد.
  • شماره تلفن 5 رقمی با پشتیبانی 100 خط تلفن که در متن کارت قید شده و مستمراً پاسخگوی سرویس گیرندگان را تامین می نماید.
  • در متن کلیه کارتهای موجود در دست سرویس گیرندگان شماره تلفن همراه اضطراری پاسخگو قید شده که در تمام ساعات شبانه روز نیاز اطلاعاتی سرویس گیرندگان را تامین می نماید.
  • سایت های www.zibamoj.ir و www.zibamouj.com بعنوان یکی از پربیننده ترین سایتهای بخش خصوصی با میانگین 46 بازدید در ثانیه مستمراً مکانهای سرویس گیرنده را به تاریخ روز اطلاع رسانی می نماید.

سیستمهای نظارت عملکرد

به منظور حصول اطمینان از نحوه اجرای خدمات و حفظ حقوق سرویس گیرندگان علاوه بر نظارت های داخلی سیستم های نظارتی زیر نیز ایفای نقش می نمایند:

  • سیستم مدیریت کیفیت                ایزو :  2000-9001
  • سیستم مدیریت محیط زیست         ایزو : 2004-14001
  • سیستم ایمنی و بهداشت شغلی   OHSAS : 18001-2007
  • سیستم مدیریت یکپارچه                      IMS

جهت مشاهده گواهی نظارت سیستم های فوق اینجا کلیک کنید

تعهدات شرکت در قبال سرویس گیرندگان

  • ایجاد شرایط مطلوب جهت بهره وری سرویس گیرندگان از کلیه گزینه های خدماتی در سراسر کشور
  • تسری خدمات آتی به کارتهائی که در دست سرویس گیرندگان قراردارد بگونه ای که دارنده کارت بلیت در تمام مقاطع اعتبار بتواند از مقدورات موجود در سایت استفاده نماید.
  • درصورتی که سرویس گیرندگان از کارتهای تحویلی به دلائل موجه استفاده ننمایند شرکت زیباموج متعهد به تجدید مدت اعتبار کارت بلیت می باشد.

موارد فوق و تعهدات عملی کلیه کارکنان این شرکت بعنوان سند راهبردی نظام جامع توسعه خدمات موجب شده است تا بعون اله تعالی این شرکت با اخذ متجاوز از 98% رضایتمندی عمومی و نیز دریافت بیش از 300 تقدیر نامه از ادارات و سازمانها و شرکتها ملجاء مورد اعتماد خدمات اجتماعی بوده و بنیان های قابل اعتمادی را در سطوح بدنه سازمانها پی ریزی نماید.

برخی از مشتریان کارت زیباموج